tirsdag den 24. juli 2012

In your heeead, in your heeeeaaeead....PLEASE!

Beskrev i går den fuldstændig identitets- og initiativløse mand fra dating-universet. Han har også en modsætning, og det mest irriterende ved den her modsætning er, at han til trods for rigelig skurvogn i min humor, får mig til at føle mig som den vildeste snerpe. Altså:

Exhibit B:

Mand: ”Hej, så lige din profil … bla bla.. standardtekst…bla. Har du haft en god dag?
Mig: Ja den har været stille/vild/afslappet/whatever. Kan se du kommer fra Polen/Har et udstoppet egern/går til lerdueskydning– uddybende spørgsmål på den konto.
Mand: Er du glat? Hvis du havde en trekant med to fyre, ville du så være okay med anal? Er du med på en sandwich?


Kære mand. Skal vi virkelig til at skære i det stykke pap på den her side af 8. klasse? All right.


Du må for min skyld gerne overveje om jeg ville gå med til at lege med ornespray, danefæ og din grandfætter på en pløjemark lidt udenfor Randers. Men jeg ville sætte stor pris på, at du overvejede det inde i dit hoved indtil videre.

Tro mig, når jeg siger, at det ikke virker for mig, at vi starter vores bekendtskab med fullblown udveksling af seksuelle eskapade-ideer, som sgu nok alligevel ikke ville komme som en naturlig udvikling i halen på første date, vel? Jeg har intet imod at tale om sex, men synes det er en lige frisk nok udvikling i en samtale, eftersom jeg ikke har oprettet en profil på knullamigkåttjur.se eller valgt brugernavnet analdronningen84. Mangler sgu et par mellemlandinger.

For der er jo ikke en hårfin grænse i det her spil, som kan være svær at ramme. Der er et meget stort gråt felt, hvor man kan slå sig løs og boltre sig mellem ”Jeg smider al initiativ over på din banehalvel” og ”Se min pikkemand!”. Trust me, man kan sagtens få sex ind i samtalen uden at gå all in på whatever billeder, man lige har i hovedet.

Og jeg undrer mig igen. For jeg tænker jo, at mænd er ganske pragmatiske mennesker, så hvis en procedure funker, så er det den, vi kører med. Hvis exhibit A fra i går kan score ved at holde alle kortene så tæt ind til kroppen, at der kan forekomme osmotisk tryk i lændemanken, så må exhibit B jo også have held med at lufte ALLE umiddelbart opståede fantasier. Og det huer mig ikke!

Hvem er de kvinder, der er med på at gå fra ”Haft en god dag?” direkte til ”Jeg vil gerne have min pik op i røven på dig”? I ødelægger det lidt for os andre dødelige, tilsyneladende lidt hæmmede mennesker (I ved, os med selvrespekten intakt). Og findes I i det hele taget eller er det i virkeligheden jer, der bliver inde B’erens hoved og aldrig kommer ud. Gider I ikke bytte plads med B’s umiddelbare tanker? Eller smide en lærerig tv2-skive på.

Mænd er mænd og mænd er meget mere mænd og værre
end man helt almindeligvis går rundt og forestiller sig og tror
det er ikke sex vi siger, men det er sex vi tænker på
når vi sover når vi vågner, når vi kommer, når vi går
Vi spørger: Vil du danse med mig
og jeg vil elske dig for altid


Du tænker en ting, du siger noget andet. It’s that simple!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar