onsdag den 13. juni 2012

Kære TDC

Jeg ved ikke, hvordan I foretager jeres målgruppeanalyser, men jeg har på fornemmelsen, at jeg er blevet placeret i et ikke-aldersvarende kundesegment. Er det muligt at skifte?

Det er mere fordi, at det er størstedelen af min levetid siden, jeg syntes tittebøh var ’the shit’, og det undrer mig derfor, at I hele tiden insisterer på, vi skal lege ”Hvor er dit internet, hvor er dit internet? DEER ER DIT INTERNET. Hvor er dit internet?”.

Jeg vedkender at jeg lige nu fremstår smækfornærmet som en 5-årig, men jeg kan forsikre om, at mit humoristiske abstraktionsniveau har passeret det stadie, og jeg derfor er mere end klar til at få voksen-internet.

Kærlig hilsen Marie

(Der med andre ord ikke har glemt sin blog. Hun føler sig bare lidt modarbejdet for tiden).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar