søndag den 6. maj 2012

Lad mig se dig gå op og ned. Kom nu, bliv ved.

Tankevirksomhed denne søndag so far (advarer om stærkt navlepillende dystermuleri): 
  
... Jeg får jo for fanden ALDRIG et job. Jeg kan ligeså godt søge i Netto nu, først som sidst, og sige det var det….

 …og nu, hvor jeg alligevel snart er boligløs, så kan jeg ligeså godt søge i Netto laangt væk fra her. Umiddelbart tænker jeg Hirtshals. Kender næppe nogen, der handler i Netto. I Hirtshals…  

… Det var måske også en smart måde at få lukket det der dumme udsigtsløse datingcirkus, jeg pt. har gang i (og som i øvrigt også snart finder sin vej til bloggen, så snart jeg finder det sarkastiske filter frem) …  

… Vejer jeg SÅ meget nu? Åh Gud i himlen, hvis eksistens jeg endnu ikke har taget stilling til om har sin rigtighed, giv mig styrke til at forsage chokoladen og alle dens gerninger og al dens væsen …  

… *suk* ...

… hov …

… Der er nogen, der har kommenteret på min blog ...

… der er nogen (jeg ikke er i familie med), der har læst min blog! …  

Og mere skal der tilsyneladende ikke til, eftersom jeg just har danset lettere uskønt gennem stuen med et solidt greb i en flig af eksistensberettigelse. Solen skinner jo forresten også.  

… Yeehah! …  

Lige nu i real-time, går mine overvejelser i stedet mestendels på, om disse vanvittige humørsvingninger er udtryk for at jeg er borderline et-eller-andet, bare almindeligt hormonalt forstyrret, eller kommet til at drikke fælgrens?  

Den overvejelse vil jeg imidlertid gemme til et andet tidspunkt og i stedet gå mig en spadseregang langt væk fra jobnet/boligportal/google maps, som en pseudo-erstatning for to ugers ’glemte’ løbeture.  

I morgen er der jo atter en mandag, som vor kære Kong Valdemar ville have sagt, hvis han også havde tilhørt dameblads-segmentet, og levede sit liv som halvneurotisk selvbestaltet projektleder, der heller ikke tilnærmelsesvis havde tjek på det med job, bolig, mænd og sundhed.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar