lørdag den 28. april 2012

Mangler en muse. Eller en rocker, der er sygt velformuleret.

Holder arbejdsweekend af den slags, hvor computeren i den grad ikke overholder armslængdeprincippet. Skal liiige lave noget program for nogen, der gerne vil give mig penge for det, hvilket jo altid er rart. Skal også liige redigere noget billedmateriale først, for at have noget at smække på det famøse program. Og skal allermest liige skrive den mest rockerseje ansøgning, jeg nogensinde har gjort, da der er blevet slået en stilling op, som jeg gudhjælpemig er blevet anbefalet til. Og død og pine virkelig også godt kunne tænke mig, at få kløerne i. 

Nuvel, de vil uden tvivl få bedre kvalificerede ansøgere end mig (hidtidige statistik siger, ansøgninger sendt: Jeg gider ikke tælle efter, jobsamtaler: Nada), men could this be the one? Den, hvor de gerne vil tage mig op på min request om en personlig samtale? Så jeg kan uddybe den her rockerseje ansøgning. Og selvom, jeg ikke går videre, kan sige til næste small-talkende person, der spørger om jeg virkelig ikke har fået job endnu: ”Næh, men jeg var lige til samtale her den anden dag”.  

Et virkeligt sejt sted. Til en virkelig sej stilling. Ikke et ord om, at jeg ikke opfylder et eneste af kvalifiktationskravene i opslaget. Jeg er jo blevet anbefalet, for helvede. Nepotism, be my friend!  

Nu skal det der rockerseje ordforråd bare lige komme op i mig. Venter stadig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar